6 תשובות
אני מניחה שזה כי הישראלים מעדיפים להיות שמחים ואופטימים ויותר לדבר על החטופים שחזרו בחיים / יכולים לחזור בחיים
באמת? דיי
יהי זכרם ברוך
שואל השאלה:
^^ זה ממש עצוב...
אנונימית
למה להגיד סתם שאף אחד לא מדבר? הודיע לפני 4 שעות
מדברים.
אנונימי
מדברים עליהם
יהי זכרם ברוך:(
ממש כולם מדברים עליהם
אנונימי