9 תשובות
שואל השאלה:
מה אפשר לעשות במצב הזה? כשההורה של הילדים התלונן לרשויות
מה אפשר לעשות במצב הזה? כשההורה של הילדים התלונן לרשויות
אנונימית
לדעתי אפשרי שיכניסו את הכלב לסגר של כמה ימים זה מה שקרה לדוד שלי
שואל השאלה:
ומה יקרה אחר כך? פשוט סגר של שבוע? ואז הוא חוזר והכל רגיל? אין אפשרות שהוא פשוט ישאר בבית?
בלי לצאת? ואם הסגר אז איפה? בבית?
ומה יקרה אחר כך? פשוט סגר של שבוע? ואז הוא חוזר והכל רגיל? אין אפשרות שהוא פשוט ישאר בבית?
בלי לצאת? ואם הסגר אז איפה? בבית?
אנונימית
לא זה לא בבית אפשר ללכת לבקר אותו ואחרי לא יודעת שבוע או כמה שיגידו הוא חוזר רגיל הביתה
דוד שלי אפילו הביא אחת מהכלבות שלו להסגר כדי שהשני לא יהיה לבד
דוד שלי אפילו הביא אחת מהכלבות שלו להסגר כדי שהשני לא יהיה לבד
הסגר זה עשרה ימים או הסגר ביתי או בהסגר עירוני
שונאת ילדים כאלה
בסוף תמיד עושים משהו לכלב אבל זה אשמת הילדים
בסוף תמיד עושים משהו לכלב אבל זה אשמת הילדים
שואל השאלה:
אה דרך אגב, יש עדכון.
בשביל שהכלב לא ישאר שם לשבוע היינו צריכים לשלם איזה 400 וצריך לקחת אותו פעמיים לוטרינר. ומסתבר שהוא בכלל לא נשך אותו, הוא רק שרט אותו אבל השכן אמר שזאת נשיכה ומאמינים לו
אה דרך אגב, יש עדכון.
בשביל שהכלב לא ישאר שם לשבוע היינו צריכים לשלם איזה 400 וצריך לקחת אותו פעמיים לוטרינר. ומסתבר שהוא בכלל לא נשך אותו, הוא רק שרט אותו אבל השכן אמר שזאת נשיכה ומאמינים לו
אנונימית
איזה חוצפה הוא לא נשך אז מה הסיפור? מעניין מה באמת קרה שם
אנונימי
שואל השאלה:
זה מה שהילדים אמרו ומה שאחותי שהייתה איתם אמרה שקרה שם
זה מה שהילדים אמרו ומה שאחותי שהייתה איתם אמרה שקרה שם
אנונימית
באותו הנושא: