7 תשובות
הכי לא בקטע רע אבל איך עברת את המבחן אם את לא יודעת? פשוט המבחן שלי מחר
אנונימית
כאילו מבחן מעשי
אנונימית
לפי מה שהבנתי בשטח צריך לנפח עד 220 וכדי לא לשמוע את הסטטוסקופ נתקע ואז זה הורס את השמיעה של הדפיקות פשוט תסדרי את זה כזה שלא יגע סיסטולי זה הפעם הראשונה שאת שומעת דפיקות ודיאסטולי האחרונה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית במבחן המעשי עושים תרגוליפ של טראומה והחייאה, שלמדנו חילקו אותנו לשלוש קבוצות והקבוצה שלי לא למדה בכלל חבישות ולחץ דם ודופק
אנונימית במבחן המעשי עושים תרגוליפ של טראומה והחייאה, שלמדנו חילקו אותנו לשלוש קבוצות והקבוצה שלי לא למדה בכלל חבישות ולחץ דם ודופק
שואל השאלה:
תודה רבה❤ אני לא ממש הבנתי את התהליך של איך יודעים עד מתי לנפח? מה אמורים לשמוע בדיוק? כי אני שומעת משהו אבל זה כנראה מכות שהצינור מקבל וכאלה, עד איפה מנפחים? מה אני אמורה לשמוע ואיל יודעים מה סיסטולי מה דיאסטולי?
תודה רבה❤ אני לא ממש הבנתי את התהליך של איך יודעים עד מתי לנפח? מה אמורים לשמוע בדיוק? כי אני שומעת משהו אבל זה כנראה מכות שהצינור מקבל וכאלה, עד איפה מנפחים? מה אני אמורה לשמוע ואיל יודעים מה סיסטולי מה דיאסטולי?
את רק משמרת שנייה הכל בסדר!! גם אני הייתי ככה
לאט לאט מתרגלים
אני התחלתי לשלוט בשטח לגמרי במשמרת חמישית-שישית.
בהצלחה 3>
לאט לאט מתרגלים
אני התחלתי לשלוט בשטח לגמרי במשמרת חמישית-שישית.
בהצלחה 3>
לא אשקר שלא שמעתי דבר כזה בחיים,איך מסיימים קורס בלי לדעת לעשות חבישות ומדדים? זה הכי בסיסי בעולם אי אפשר בכלל להסתדר בלי זה בהתנדבות
אנונימית
באותו הנושא: