9 תשובות
לקיץ יותר מתאים גוון believe ולחורף מתאים יותר גוון joy או happy לי יש את כל הגוונים שכתבתי לך פה והאהוב עליי הוא believe
happy , worth , grace מתאים לכולן לדעתי
וגם joy יפה אם את בהירה
וגם joy יפה אם את בהירה
שואל השאלה:
אני בהירה, עדיף joy או grateful?
אני בהירה, עדיף joy או grateful?
אנונימית
אלו שני גוונים שונים לגמרי, grateful הוא כתום וג'וי זה ורוד אז זה פשוט לחלוטין מה שאת מעדיפה עלייך
התבלבלתי זה הפוך
תקני ג'וי פשוט
כן תלוי בגוון. אם בהיר האפי אם את שחורה אז הסגול הזה
אני הזמנתי את worth הוא ממש יפה
רציתי את הופ אבל נגמר במלאי
רציתי את הופ אבל נגמר במלאי
זה תלוי בצבע עור שלך
באותו הנושא: