6 תשובות
שואל השאלה:
למלך ולמלכה של ממלכת ארקום נולד בן קטן ויפה תואר, עם לחיים שמנמנות ועיניים זהובות כדבש. הם ערכו נשף כדי שכולם יזכו לראות איך עושים לבנם הקטן אמיר ברית מילה, ביומו השמיני כול הארץ הגיע ומילאה את האולם. היה דיגיי שווה ומוזיקה קיצבית ונחמדה. כמה יצורים מהיער האסור הוזמנו גם הם לנשף אחרי הכול גם הם רוצים לראות ברית מילה לא? שעה שהרב פסע לעבר התינוק שישתכר עוד מעט ערפד רץ במהירות על אל התינוק ושתה את דמו עד טיפתו האחרונה. אמו זעקה לה' ונפלה על ברכיה, אביו בכה גם כן ואת שאר הנוכחים תפס הלם. הערפד התחמק אך שאר הערפדים רצו אחריו לגזור את דינו על מעשהו הנורא. מכשפה אשר הופיעה גם היא במסיבה התקרבה אל הורי אמיר אשר נפחה נשמתו ואמרה שיש לה שיקוי שיחזיר לו את דמו במלואו אך עד שבן אחר לא ינשק אותו על פיו הוא ישאר כך כגופה קרה ונרקבת. הוריו הסכימו הרי הם לא היו מסרבים. הקלה שטפה את כולם. המכשפה נתנה לו שיקוי ומילמלה לידו כמה מילים. פתאום הוא האריק (איך לעזאזל כותבים הפך לירוק?*לא חלק מהסיפור*) ופיו גידל תפרים והם סגרו עליו בחוזקה עד שהוא התלבן. עיניו נפתחו והפכו חתוליות עם אישון דקיק כקיסם בפנים. לפחות ידיו ורגליו נשארו באותה הצורה אך הם התכרבלו בצורה מטרידה ביותר. הוא קם. וקפץ אל ריצפת האולם. הסתמיים החניקו יבבה ושוכני התחתיות (מבני הנפילים אבל לא קשור לסיפור) גיחחו. "בחיים לא ראיתם זומבי אה?" אמר זומבי אחד שעמד בצד ובאמת אנשים לא ראו אותו. המלכה קלריסה התקרבה אל הזומבי אט אט ושאלה אותו כמעט בוכה "יש משהו כדי שלא יהיה זומבי?" הוא אמר בנימה עוקצנית "כמו שהמכשפה אמרה שבן ינשק אותו!" "מה אבל למה?" אמרה לו בוכיה. "כי זה כישוף של מכשפה היא לא באמת יודעת מה קורה אבל זה אותה תרופה לכול דבר" אמר וצלע אל היציאה. המתח נשאר תלוי באוויר. המלך והמלכה חיפשו נואשות במשך 10 שנים עד שמצאו איכר שהיה נואש גם הוא אך לכסף והסכים. הביאו את אמיר בן ה10 לחדר הכניסה. האיכר רכן לנשק אותו ובגלל שאמיר לא רצה להישאר זומבי הוא זרם. זו הייתה נשיקה צרפתית, האיכר היה צרפתי הוא לא הכיר משהו אחר. פתאום קרן אור פילחה את החדר ומצאה את דרכה אל הילד. ואחרי כמה שניות של עיוורות הוא נראה כמו בן אדם רגיל. כול הנוכחים נאנחו. חוץ מאחד. שהפך לזומבי אמיתי בלי אפשרות להפוך חזרה. האיכר המסכן. ובסופו של דבר הברית מילה לא התקיימה.
למלך ולמלכה של ממלכת ארקום נולד בן קטן ויפה תואר, עם לחיים שמנמנות ועיניים זהובות כדבש. הם ערכו נשף כדי שכולם יזכו לראות איך עושים לבנם הקטן אמיר ברית מילה, ביומו השמיני כול הארץ הגיע ומילאה את האולם. היה דיגיי שווה ומוזיקה קיצבית ונחמדה. כמה יצורים מהיער האסור הוזמנו גם הם לנשף אחרי הכול גם הם רוצים לראות ברית מילה לא? שעה שהרב פסע לעבר התינוק שישתכר עוד מעט ערפד רץ במהירות על אל התינוק ושתה את דמו עד טיפתו האחרונה. אמו זעקה לה' ונפלה על ברכיה, אביו בכה גם כן ואת שאר הנוכחים תפס הלם. הערפד התחמק אך שאר הערפדים רצו אחריו לגזור את דינו על מעשהו הנורא. מכשפה אשר הופיעה גם היא במסיבה התקרבה אל הורי אמיר אשר נפחה נשמתו ואמרה שיש לה שיקוי שיחזיר לו את דמו במלואו אך עד שבן אחר לא ינשק אותו על פיו הוא ישאר כך כגופה קרה ונרקבת. הוריו הסכימו הרי הם לא היו מסרבים. הקלה שטפה את כולם. המכשפה נתנה לו שיקוי ומילמלה לידו כמה מילים. פתאום הוא האריק (איך לעזאזל כותבים הפך לירוק?*לא חלק מהסיפור*) ופיו גידל תפרים והם סגרו עליו בחוזקה עד שהוא התלבן. עיניו נפתחו והפכו חתוליות עם אישון דקיק כקיסם בפנים. לפחות ידיו ורגליו נשארו באותה הצורה אך הם התכרבלו בצורה מטרידה ביותר. הוא קם. וקפץ אל ריצפת האולם. הסתמיים החניקו יבבה ושוכני התחתיות (מבני הנפילים אבל לא קשור לסיפור) גיחחו. "בחיים לא ראיתם זומבי אה?" אמר זומבי אחד שעמד בצד ובאמת אנשים לא ראו אותו. המלכה קלריסה התקרבה אל הזומבי אט אט ושאלה אותו כמעט בוכה "יש משהו כדי שלא יהיה זומבי?" הוא אמר בנימה עוקצנית "כמו שהמכשפה אמרה שבן ינשק אותו!" "מה אבל למה?" אמרה לו בוכיה. "כי זה כישוף של מכשפה היא לא באמת יודעת מה קורה אבל זה אותה תרופה לכול דבר" אמר וצלע אל היציאה. המתח נשאר תלוי באוויר. המלך והמלכה חיפשו נואשות במשך 10 שנים עד שמצאו איכר שהיה נואש גם הוא אך לכסף והסכים. הביאו את אמיר בן ה10 לחדר הכניסה. האיכר רכן לנשק אותו ובגלל שאמיר לא רצה להישאר זומבי הוא זרם. זו הייתה נשיקה צרפתית, האיכר היה צרפתי הוא לא הכיר משהו אחר. פתאום קרן אור פילחה את החדר ומצאה את דרכה אל הילד. ואחרי כמה שניות של עיוורות הוא נראה כמו בן אדם רגיל. כול הנוכחים נאנחו. חוץ מאחד. שהפך לזומבי אמיתי בלי אפשרות להפוך חזרה. האיכר המסכן. ובסופו של דבר הברית מילה לא התקיימה.
אנונימי
משעמם
אנונימי
חחח חחח גדול:) אהבתי מאוד את היצרתיות והדמיון:) וחוץ מזה הכתיבה שלך ממש יפה ^^
באמת שוב?^ זו פעם שלישית שאנ י רואה את ה.. דבר הזה. תודה לך אנונימי..
ואת ממש צריכה להעלות את רמת הכתיבה שלך, בתור סיפור נחמד זה סביל, אבל אם זו כתיבה רצינית.. אז.. תקראי קצת, תקני קצת שגיאות כתיב ותעשירי את אוצר המילים שלך..
ואת ממש צריכה להעלות את רמת הכתיבה שלך, בתור סיפור נחמד זה סביל, אבל אם זו כתיבה רצינית.. אז.. תקראי קצת, תקני קצת שגיאות כתיב ותעשירי את אוצר המילים שלך..
אנונימי
שואל השאלה:
ניסיתי לכתוב את זה בכוונה כמו אגדה.
ניסיתי לכתוב את זה בכוונה כמו אגדה.
אנונימי
באתר הזה אתה יכול לכתוב סיפורים ואחרים יתנו ביקורת אתה יכול לפרסם את הסיפורים שלך כאן והסיפור שלך יצא אחלה:)
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: