9 תשובות
שואל השאלה:
מה אני עושה אממלה
גם אם זה עגיל זהב חישוק קטן זה לא משנה, חייב להשאיר את העגיל הרפואי לפחות 3 חודשים, חייב שהחור ייתרפא
פשוט כמו שאמרתי לך תחזירי את העגיל ותחטאי
אם נאבד לך אז לכי מחר לקנות חדש
^^ אז קונים חדש או שגוזרים חתיכה קטנה של מחק שיהיה סוגר חלופי.
תחטאי את המקום טוב טוב עם אלכהול 70 אחוז ואם לא עובר תוך יום יומיים, תוציאי את העגיל ותתני לחור להיסגר
אינפקציה לא עוברת בתוך יום יומיים..
שואל השאלה:
בתוך כמה זמן תרד לי הנפיחות
שואל השאלה:
אבל זה עגיל זהב חישוק קטן
והרפואי באחד איבדתי את הסוגר.. מה לעשות אני מתחרפנת
נכון כי מחליפים עגיל רק אחרי 3 חודשים!!!
ממש לא שבוע.
עגיל זה פצע פתוח לכל דבר ועניין ובשנייה שהחלפת זה גרם לפצע להיות מזוהם.
כן כנראה אינפקציה
תחזירי את העגיל כדי שלא יסתם החור, וכל יום תחטאי שם
עם הזמן זה אמור להתרפא וזה יהיה בסדר