6 תשובות
אני אישית הולכת ללוחמה אבל אני הולכת בשביל שירות משמעותי, תחשבי אם את רוצה שירות משמעותי (והוא לא קל ) כמובן שכל שירות הוא משמעותי פשוט לוחמה זה קשה פיזית ומנטלית :)
שואל השאלה:
כן זהו אני גם רוצה שירות משמעותי כניראה שאסרב
לאן את מתגייסת?
חיר גבולות
שואל השאלה:
יאא מתי?
אני ממש מתלבטת בין פלחץ לחי"ר גבולות למגב יש הרבה ביקוש אז וויתרתי
למגב יש הרבה ביקוש אז לא בטוחה אם באמת יתנו לך, פלחץ עכשיו מאוד חזק מבחינת פעילות בגלל המלחמה , אני הולכת לחי"ר בשביל לעשות מיון לעוקץ
תאמת שגם אני לא בטוחה לגבי חי"ר לחלק מהגדודים יש פעילות מעניינת אז אולי שווה ללכת לחי"ר אם כבר