8 תשובות
בכלל לא
שואל השאלה:
^^בן
אנונימי
לא זה סבבה
לא זה סבבה
לא, לדעתי ההפך הוא הנכון זה ממש יפה 3>
חולצה ארוכה יחסית צמודה מעליה קצרה אובסייז נשמע מהמם
אנונימית
זה מגניב
אני גם הייתי לובשת אבל בקיץ של ישראל hell no