8 תשובות
בכלל לא
שואל השאלה:
^^בן
^^בן
אנונימי
לא זה סבבה
לא זה סבבה
לא, לדעתי ההפך הוא הנכון זה ממש יפה 3>
חולצה ארוכה יחסית צמודה מעליה קצרה אובסייז נשמע מהמם
אנונימית
זה מגניב
אני גם הייתי לובשת אבל בקיץ של ישראל hell no
אני גם הייתי לובשת אבל בקיץ של ישראל hell no
באותו הנושא: