6 תשובות
הגיוני, התקיפה בביירות הייתה חשובה מאוד
באסה רצינית
למה
אנונימית
לדעתי צריכים לשדר את בלקספייס לפחות ב13+ ולתת לצופים אפשרות בחירה. קודם כל דחו את הפרק כבר פעמיים שזה ממש מבאס וגם לא כולם רואים חדשות אסקפיזם ממש עוזר לחלק מהאנשים להתמודד עם המלחמה הזאת.
ביטלו את בואו לאכול איתי זה הכי גרוע!!
יש דברים קצת יותר חשובים עכשיו