28 תשובות
נפגעתי קשות שוב
איף איתך
שואל השאלה:
אני מצטער זה פשוט כיף
אני מצטער זה פשוט כיף
אנונימי
בגידה קשה באמון שלי
חבל חבל
שוב חסר אלימות מילולית כלפיי 1/10, פעם הבאה כרטיס אדום
שמחה שזה משעשע אותך
אה הבנתי עכשיו
מאחל לך שיחסמו אותך לצמיתות
שואל השאלה:
לאא אא ירד לי 3 נקודות אמינותת
לאא אא ירד לי 3 נקודות אמינותת
אנונימי
מגיע לך
משתתפת בצערך
שואל השאלה:
חיחחיחחיחיליחיחי
חיחחיחחיחיליחיחי
אנונימי
כל מי שפה שהוא עונה בכיר שיוריד לי נקודות אמינות אני מנסה להגיע להכי נמוך שאני יכול
שואל השאלה:
אני מת המינומום זה 30
אני מת המינומום זה 30
אנונימי
^^אתה צריך נאמנים
ופשוט תקלל ותענה תשובות לא קשורות זה יעשה את העבודה
מתחת ל30 אתה נחסם
ופשוט תקלל ותענה תשובות לא קשורות זה יעשה את העבודה
מתחת ל30 אתה נחסם
אז 30
מקסימום אני אמשיך שקרים ומיסאינפורציה לכיף
לך על זה
בהצלחה
בהצלחה
@גזען
תעשה מלא תשובות ושאלות שבהם אתה מקלל אם אתה רוצה שירדו לך נקודות
תעשה מלא תשובות ושאלות שבהם אתה מקלל אם אתה רוצה שירדו לך נקודות
אנונימי
גם תופס אז שקרים זה יותר כיף
אבל*
שקרים לא עובד
לא ימחקו לך
לא ימחקו לך
אנונימי
באסה
אין לי כוח לאנשים באתר הזה
הצילוו וו וו וו וו וו וו וו
זה אומר שהוא קנה שלט וציפה שמישהו אחר יראה אותו ולא את מפני שאת לא אמורה להיכנס לחדר של אביך וחוץ מזה המלל בשלט לא רלוונטי לך. שמחתי לעזור, אפשר פרח? אני רוצה לשאול שאלה אבל אינני יכול
לא משנה אני לא צריך פרח