7 תשובות
אם יש לך מחלה או משהו ממש קשה, לא יזמנו אותך בכלל.
כמו שלא יזמנו ילדים עם אוטיזם או שיתוק ברגליים או משהו
לא קרב לי אז אני לא ממש בטוחה.. תדבר עם ההורים שלך או מישהו שמבין
שואל השאלה:
איך אני עושה את זה?
אני צריך לעשות את זה עכשיו?
או בגיל 18?
אנונימי
אם קיבלת פטור אתה לא תקבל צו.. אם אתה רוצה להתגייס תוכל להתנדב
שואל השאלה:
קיבלתי פטור על משהו דפוק ואני רוצה להתגייס
אנונימי
תנסה לדבר עם במוקד פניות שלהם או מישהו שמבין והם יכוונו אותך מה אתה צריך לעשות אבל זה תהליך ארוך אבל אל תתייאש ותזכור שזה למטרה טובה
אתה יכול להתקשר 1111. זה המוקד שלהם