8 תשובות
אין לדעת, גם אני מרגישה ככה
אולי כן ואולי לא
תדעי בלילה
תדעי בלילה
חמש שקל מתערב שזה לא הלילה
גם אני מרגיש ככה
ואני מתוח עד הקצה
ואני מתוח עד הקצה
אני עושה לילה לבן
לא רק את, גם אני, ובעזרת השם יתקפו אותנו :)
הם תמיד אומרים שכן בסוף לא קורה כלום חחח.
אנונימית
^^מה למה
באותו הנושא: