11 תשובות
רגילל
כריך
רגיל!!
סושי רגיל, הכי טעים
רגיל
רגיל
תלוי מה מתחשק לך. סושי יותר מגוון וטעים אבל קחי כריך אם את רעבה ורוצה גם טעם של סושי.
שניצל
רגיל ברורר
סושי רגיל
סושי רגילל
באותו הנושא: