3 תשובות
לא יודעת אם יש בזה נצנצים אבל אני ממש אוהבת את של ביוטיקר
של רבולושן פיגמנטי ממש, צבע מעלף, זול ולא נגמר בחיים!!
יש בזהה
אנונימית