4 תשובות
הם לא..:)
יש מצב ישי כמה איים פצפונים בל שדה תעופה (וכמעט בלי אנשים) אז הם שטים עד מקום שיש בו כנראה...
בישראל היה אפשר לנסוע לארץ אחרת אבל יש שמה גבול באילת.. לבין ירדן אני חושבת.
הם נוסעים דרך הגבול אם מכוניות או אוטובוסים. זה היא ככה בגבול של כורדיסטן לבן טורקיה לפני משהו כמו 6 שנים..
באותו הנושא: