5 תשובות
שואל השאלה:
אני מתאפרת במוצרים איכותיים במיוחד של דוקרטור עור למשל המייקאפ על בסיס מים והוא עוזר לפצעים ונותן להם חופשיות וגם האיילנר לעיניים רגישות של דוקטור עור.. זה יקר יותר אבל משתלם:)
אני מתאפרת במוצרים איכותיים במיוחד של דוקרטור עור למשל המייקאפ על בסיס מים והוא עוזר לפצעים ונותן להם חופשיות וגם האיילנר לעיניים רגישות של דוקטור עור.. זה יקר יותר אבל משתלם:)
אנונימית
לדעתי עדיף להחליף את המייקאפ למסקרה, כי גם זה פחות מזיק לעור וגם זה יותר טבעי:)
תלוי כמה את רוצה לשים, אם את שמה טונה מייקאפ ברור שזה מוגזם, אבל אם זה בקטנה אז אני בטוחה זה סבבה, תלוי במידה
אבל אישית אני לא ממליצה לך להיתאפר בגיל הזה, זה דיי הורס את העור..
אבל אישית אני לא ממליצה לך להיתאפר בגיל הזה, זה דיי הורס את העור..
זה יחסית בסדר, למרות שאני הייתי מוותרת על האיילנר ושמה במקום זה מסקרה.
ממש לא, אני עולה לח' ואני מתאפרת ככה ^^
באותו הנושא: