7 תשובות
כן יצאו כבר, אני אישית לא קיבלתי אבל כבר יצאו
כן אבל יש הרבה בתי ספר שעדיין לא קיבלו
שואל השאלה:
לא קיבלתי . קיבלתי רק מתמתיקה. יודעים מתי נותנים?
זה תלוי אם הבית ספר שלך נתן ציון הגשה, אם לא אז הם לא מראים
כן ממזמן
רק אם הבית ספר שלך הגיש את הציון הגשה את תדעי כמה קיבלת
שואל השאלה:
אם לא הביאו לי ציון הגשה . מתי יתנו?
אם אין ציון הגשה הם לא נותנים ציון בגרות, זה תלוי מאוד בבית ספר