16 תשובות
בטח
כן
ברור
כן
בכל בן אדם יש קצת רע וקצת טוב
שואל השאלה:
האמת שאני יודעת את התשובה רציתי לראות מה תגידו.
ולא אין דבר כזה.
האמת שאני יודעת את התשובה רציתי לראות מה תגידו.
ולא אין דבר כזה.
אנונימית
שואל השאלה:
למה אתם חושבים שיש ?
למה אתם חושבים שיש ?
אנונימית
כן
אני חושב שיש דבר כזה בנאדם רע אבל הרבה אנשים לא יסכימו איתי
אני כן חושבת שיש אנשים רעים, אבל גם באנשים טובים יש קצת רע לפעמים.
כאילו למשל אנ0ים, איזה דבר טוב יש בהם? שום דבר, רשע טהור
ברור שכן ,
בלי לייפות דברים
כי זה טבע
בלי לייפות דברים
כי זה טבע
כן, הבנאדם נולד רע. החינוך מתרבת אותו שיתאים לסביבה אבל עדיין יש לו טיקים כאלה מעצבנים של רוע ואגו בא המוסר ומאפס אותו
^^אני דווקא לא מסכים שאנשים נולדים רעים ומתעצבים על ידי החברה ליצורים שמתאימים לחברה
אני חושב שאנשים נולדים בלי תכונות אופי ומתעצבים על ידי אירועים מוקדמים בילדות שלהם על ידי ההורים המשפחה והחברים מה שמוביל ל"טיקים" האלה של האגו והמוסר
ולשאלה - טוב ורע הם מושגים סובייקטיבים
ברור שיש מוסר אוניברסלי אבל כל אחד לוקח את זה למקום אחר ולכן להגדיר אנשים לפי חלקים מתכונות אופי שהם מראים לך זה לא נכון לדעתי
כולנו גם רעים וגם טובים ואף אחד לא מושלם
אני חושב שאנשים נולדים בלי תכונות אופי ומתעצבים על ידי אירועים מוקדמים בילדות שלהם על ידי ההורים המשפחה והחברים מה שמוביל ל"טיקים" האלה של האגו והמוסר
ולשאלה - טוב ורע הם מושגים סובייקטיבים
ברור שיש מוסר אוניברסלי אבל כל אחד לוקח את זה למקום אחר ולכן להגדיר אנשים לפי חלקים מתכונות אופי שהם מראים לך זה לא נכון לדעתי
כולנו גם רעים וגם טובים ואף אחד לא מושלם
אנונימי
אוי ואוי אם רואים את המושג של טוב ורע כסובייקטיבי , כל אחד יזרוק ז איפה שנוח לו בלי להתחשב ברגשות אחרים , חייב מוסר כללי אובייקטיבי! כולם כפופים לו
אנונימי
באותו הנושא: