6 תשובות
שואל השאלה:
למה לא
אנונימית
כי זה יהיה צפוי מידי אם הם יתקפו ישר אחרי שהרגנו להם בכירים, הם משחקים על לוחמה פסיכולוגית, ככל שתהיי יותר בלחץ וחוסר וודאות מבחינתם הם כבר ניצחו
מתאר לעצמי שכן. בכל מקרה סטיפס זה לא קבינט ביטחון אז לא לתת לתשובות להלחיץ
אותך או לשנות את הסדר יום
תשמרי על עצמך!!
יכול להיות שאפילו כבר מחר...
אבל נחכה ונראה מה יהיה