6 תשובות
עבדתי פעם במשמרות ערב ולא
אנונימית
לא דווקא אחלה אווירה
אנונימית
זה תלוי בעבודה עצמה. שהייתי צעיר יותר, אז עבדתי עד 5 בבוקר בתחום המסעדנות, וזה היה מטורף ואינטסיבי. זה הכל תלוי בעבודה שלך. עבודה משעממת גם בבוקר וגם הערב תהיה כזאת...
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני מדברת על הקטע שבערב נהיים עייפים
והעבודה מתחילה מהצהריים בכלל
וזה דופק את כל היום
אבל אני מדברת על הקטע שבערב נהיים עייפים
והעבודה מתחילה מהצהריים בכלל
וזה דופק את כל היום
אנונימית
כאילו כן זה החלק הבאסה במשמרת ערב אבל לא עד כדי כך שאני אבכה וארגיש שאני בדיכאון^
אנונימית
הייתי ממליצה לך להחליף עבודה לאיזה תחום שאת אוהבת אם את אוהבת כלבים למשל אז תחפשי פנסיון כלבים לעבוד פה
באותו הנושא: