9 תשובות
איזה מסכנה
אם בא לך את יכולה להביא לי חלק
שאלה יהיו הצרות שלך
היית רוצה חחחחחחחחחחחח
אבל זה טוב שיש לך חלומות גם אם הם לא ריאליסטיים
אבל זה טוב שיש לך חלומות גם אם הם לא ריאליסטיים
מסכנה שלי
יש למישהו טישו בשבילי לנגב את הדמעות
אנשים! זה לא יפה! עד שלא תהיו בנעליים שלה לא תבינו את זה! גם לאנשים עם כסף יש דאגות וחוסר ביטחון ודברים שמציקים להם.
הם גם בני אדם.
בקשר לשאלה, זה באמת בעיה. אולי תבקשי מהם דמי כיס כי את רוצה ללמוד לנהל כסף, ואז, עם הכסף הזה, תקני בגדים פשוטים יותר.
הם גם בני אדם.
בקשר לשאלה, זה באמת בעיה. אולי תבקשי מהם דמי כיס כי את רוצה ללמוד לנהל כסף, ואז, עם הכסף הזה, תקני בגדים פשוטים יותר.
אנונימית
^אני אשמח להיות בנעליים שלה... מבטיח לך שאני לא אתלונן מילה
תבקשי מהם כסף לתירוץ כלשהו שאת חושבת שיעבוד ותקני עם זה בגדים נורמלים
באותו הנושא: