4 תשובות
ממש לא מוזר זה הדבר הכי טבעי והגיוני לרצות, אני איתך.
כן הבעיה היא שהמדינה שאת חיה בה רקובה מהיסוד והמלחמה נועדה לשרת אינטרסים של משחקי אגו וכבוד וכוח ואין באמת "מטרות המלחמה" כמו שמנסים למכור לנו.
הרי לאף אחד בעולם לא אכפת באמת ממי ישלוט בעזה לאחריה ולכן המלחמה הזאת לא רלוונטית כי גם אם "נמוטט" את חמאס (כך הם טוענים) האידיאולוגיה הרעילה שלהם מושרשת שנים אחורה ולא תשתנה ויקום ארגון טרור אחר שיוציא את כולם להורג ויקח את השלטון..
הרי לאף אחד בעולם לא אכפת באמת ממי ישלוט בעזה לאחריה ולכן המלחמה הזאת לא רלוונטית כי גם אם "נמוטט" את חמאס (כך הם טוענים) האידיאולוגיה הרעילה שלהם מושרשת שנים אחורה ולא תשתנה ויקום ארגון טרור אחר שיוציא את כולם להורג ויקח את השלטון..
לא עוצרים כי אנשים פה לא מתו לשווא
אני מבינה את הרצון שזה יגמר מאוד
אבל לדעתי אנחנו חייבים לכל אלו שחטופים שם ולכל החיילים שנרצחו עד היום וגם האזרחים
אני מבינה את הרצון שזה יגמר מאוד
אבל לדעתי אנחנו חייבים לכל אלו שחטופים שם ולכל החיילים שנרצחו עד היום וגם האזרחים
למה אתה רוצה שתסתיים המלחמה
באותו הנושא: