10 תשובות
היי קודם כל חשוב לי לומר שאני ממש ממש מבינה אותך ועצוב לי לשמוע שככה את מרגישה, עכשיו מנסיון שלי אני גם ממש רציתי פנימייה ובסוף ההורים שלי הסכימו והייתי שם בשנה האחרונה, לי אישית זה לא עשה טוב ורק החמיר לי את הבעיות אז אני ממליצה לך לחשוב טוב אם זה מה שאת באמת רוצה או שאת רוצה פנימייה רק כדי לברוח מהתמודדות עם הבעיות שלך (כי אם כן אני מבטיחה לך שפנימייה לא פותרת כלום), בכל מצב אם את צריכה משהו את תמיד מוזמנת לפרטי❤
דברי בנוח
למה את רוצה פנימייה? אחת הסיבות שאני רציתי פנימייה זה ויכוחים בלתי נסבלים עם אבא שלי, עכשיו זה באמת עזר העובדה שלא הייתי בבית והיה פחות וויכוחים אבל שאני מסתכלת על זה עכשיו, זה לא דרך טובה להתמודד עם דברים לברוח מהם כי בסוף זה רק יתפוצץ. ואת גם צריכה לשאול את עצמך אם מתאים לאופי שלך פנימייה, כי אם את בן אדם שאוהב את השקט שלו ולא אוהב להיות מוקף כל היום באנשים מדברים אולי זה לא מתאים לך. בכל מצב מהחוויה שלי פנימייה זה הרבה פחות קסום ממה שאת כנראה חושבת (אני דמיינתי את זה כמו הוגוורטס כזה, אז חד משמעית זה ממש ממש לא). ושוב יכול להיות שזה באמת יהיה לך טוב, זה ממש תלוי אני רק מבקשת שתחשבי על זה טוב
שואל השאלה:
^אני מבינה את מה שאת אומרת באמת אני פשוט חשבתי על זה כל כך הרבה, בעיקרון אני רוצה לעבור כי קשה לי בבית, קשה לי עם המשפחה שלי וזה יותר מסתם קושי זה מסובך הם פשוט הרגו אותי נפשית כל כך הרבה ואין תקשורת ונוצרו לי בעיות אמיתיות ועצב וריקנות כל כך גדולה שאני כבר לא יכולה לסבול.
וגם לימודים, אף פעם אין לי חברות בבית ספר ואני תמיד לבד בהפסקות ובאמת פשוט לבד כל היום. יש לי חברה אחת מחוות סוסים ואני אוהבת אותה באמת אבל שוב אני כל הזמן לבד והיא לא באמת יודעת עליי את כל זה, אף אחד לא יודע.
^אני מבינה את מה שאת אומרת באמת אני פשוט חשבתי על זה כל כך הרבה, בעיקרון אני רוצה לעבור כי קשה לי בבית, קשה לי עם המשפחה שלי וזה יותר מסתם קושי זה מסובך הם פשוט הרגו אותי נפשית כל כך הרבה ואין תקשורת ונוצרו לי בעיות אמיתיות ועצב וריקנות כל כך גדולה שאני כבר לא יכולה לסבול.
וגם לימודים, אף פעם אין לי חברות בבית ספר ואני תמיד לבד בהפסקות ובאמת פשוט לבד כל היום. יש לי חברה אחת מחוות סוסים ואני אוהבת אותה באמת אבל שוב אני כל הזמן לבד והיא לא באמת יודעת עליי את כל זה, אף אחד לא יודע.
אנונימית
שואל השאלה:
והיא אומרת גם שהיא לא חושבת שזה יהיה טוב בשבילי ואני אומרת לה שהיא לא יודעת מה טוב בשבילי ואני יודעת שכן זה יעשה לי טוב וקשה לה להבין את זה! נמאס נמאס.
וגם היא אומרת לי לרדת מזה..
והיא אומרת גם שהיא לא חושבת שזה יהיה טוב בשבילי ואני אומרת לה שהיא לא יודעת מה טוב בשבילי ואני יודעת שכן זה יעשה לי טוב וקשה לה להבין את זה! נמאס נמאס.
וגם היא אומרת לי לרדת מזה..
אנונימית
אני חושבת שאת צריכה לגשת איתה ולדבר איתה בנוח
גם אם היא מרימה עליך את הקול את נשארת רגועה ואדישההלגבי זה אבל ממש רוצה לעבור לפנימייה
גם אם היא מרימה עליך את הקול את נשארת רגועה ואדישההלגבי זה אבל ממש רוצה לעבור לפנימייה
שואל השאלה:
^אני באמת לא יודעת אוף זה הדבר שאני הכי רוצה בעולם באמת.
קשה לי בהכל אבל אולי זה לא לברוח אולי זה מה שיעזור לי גם להתמודד וככה שאני אבוא לבקר את המשפחה שלי רק פעם בשבועיים זה יוכל לחזק את הקשר כי כרגע זה בקרשים..
^אני באמת לא יודעת אוף זה הדבר שאני הכי רוצה בעולם באמת.
קשה לי בהכל אבל אולי זה לא לברוח אולי זה מה שיעזור לי גם להתמודד וככה שאני אבוא לבקר את המשפחה שלי רק פעם בשבועיים זה יוכל לחזק את הקשר כי כרגע זה בקרשים..
אנונימית
אה וואי, זה נשמע קשה מה שאת מתארת. עם אמא שלך את יחסית בסדר? את יכולה לתת לה חלק קטן מהתמונה שתבין מה את עוברת ותגידי לה שלדעתך פנימייה יעשה לך טוב (ושוב אני ממש מקווה שבאמת יהיה ככה) ותבקשי אולי תקופת נסיון או משהו, בכל מצב אם היא ממש לא תסכים אז רק תדעי שיכול להיות שזה טוב בשבילך כי באמת שפנימייה זה לא כל כך מדהים אבל אני מבינה מה את אומרת, במקרה שלך יכול להיות שבאמת יעשה לך טוב להתרחק מהבית וזמן לעצמך לנשום קצת
שואל השאלה:
תודה רבה אחות באמת עזרת ולפחות מישהי אחת מבינה אותי.
לילה טוב ושוב תודה ❤
תודה רבה אחות באמת עזרת ולפחות מישהי אחת מבינה אותי.
לילה טוב ושוב תודה ❤
אנונימית
אנונימית יקרה!
תודה שאת משתפת במצבך ובהתלבטויות שלך וזה לא מובן מאליו.
אני מרגיש את הכאב שלך ורואה את כמה מצב היחסים שלך עם הורייך מורכב.
את מציינת ששוחחת רבות עם הורייך על האפשרות לעבור לפנימייה
ואת לא מגיעה להסכמה. לכל חלופה יש יתרונות וחסרונות.
אני מציע לך מספר דברים:
1. שבי עם עצמך ותכיני בכתב רשימה של חלופות אפשרויות כולל החלופה להשאר בבית
ולכל חלופה תשתדלי לפרט את היתרונות והחסרונות וזה יכול לעזור לך לעשות סדר במחשבות ובקבלת החלטה מה הכי טוב בשבילך.
2. מציע לך לגשת ולהתיעץ עם יועצת בית הספר שיכולה לעזור לך בהכוונה נכונה.
3. את יכולה גם להתיעץ עם מבוגר אחראי אחר שאת מעריכה אותו.
4. מציע לך גם לפנות ולדבר עם אחת מהעמותות הבאות:
לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק שלנו elem.digital.
מאחל לך הצלחה להגיע לאפשרות המיטבית ביותר עבורך.
תודה שאת משתפת במצבך ובהתלבטויות שלך וזה לא מובן מאליו.
אני מרגיש את הכאב שלך ורואה את כמה מצב היחסים שלך עם הורייך מורכב.
את מציינת ששוחחת רבות עם הורייך על האפשרות לעבור לפנימייה
ואת לא מגיעה להסכמה. לכל חלופה יש יתרונות וחסרונות.
אני מציע לך מספר דברים:
1. שבי עם עצמך ותכיני בכתב רשימה של חלופות אפשרויות כולל החלופה להשאר בבית
ולכל חלופה תשתדלי לפרט את היתרונות והחסרונות וזה יכול לעזור לך לעשות סדר במחשבות ובקבלת החלטה מה הכי טוב בשבילך.
2. מציע לך לגשת ולהתיעץ עם יועצת בית הספר שיכולה לעזור לך בהכוונה נכונה.
3. את יכולה גם להתיעץ עם מבוגר אחראי אחר שאת מעריכה אותו.
4. מציע לך גם לפנות ולדבר עם אחת מהעמותות הבאות:
לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק שלנו elem.digital.
מאחל לך הצלחה להגיע לאפשרות המיטבית ביותר עבורך.
באותו הנושא: