4 תשובות
יאללה למה לא גם נלך לבסיס צבאי של איראן ונשיר מולם
וואלה צודקת
איפה פנינה
צודקת
אם תעשי את זה תקראי לי ואני אצטרף
בואו נשיר בהורמוניה