9 תשובות
אני חושבת שכן
תזמיני מעלי אקספרס אותו דבר
כן
הייתי בללין לפני כמה ימים ולא היה אבל חבל לקנות שם תקני באורבניקה ב20 שקל
יש במקס סטוק
לא היה לפחות אצלי
שואל השאלה:
^שם עם משמעות

אני לא אוהבת להזמין משם
שואל השאלה:
^יותר תלתלים משכל

הייתי באורבניקה היום ולא היה... :(