7 תשובות
חחח גם אצלי זה ככה
ממש תנסה להיות איתם יותר חברמן כזה ואני בטוחה שזה יקרה לא משנה הגיל
תשמע זה כן הגיוני שאתה חושב על זה פשוט תדבר איתם על כל הקשר הזה
שואל השאלה:
^^זה ממש משנה וזה לא עובד
אמרתי גם שהם עזבו את הבית כבר שהייתי בערך בן 14 ככה שבכלל אין סיכוי
אני רואה אותם פעמיים שלוש בשבוע (לא יום יומיים, פעם פעמיים (זה יכול להיות ביום אחד))
וואלה אז תתאמץ לראות אותם יותר
יש חולש עכשיו
תנצל אותו
שואל השאלה:
אין לי איך
אח שלי כל הזמן עובד ואחותי גרה חצי שעה נסיעה ממני ו כל אחד מהם גר עם הבן/בת זוג שלהם
קיצר זה לא מתאים
אז זה כבר משהו אחר
תספר להם איך אתה מרגיש ואני בטוחה שהם יעשו עם זה משהן
שואל השאלה:
נראה לי מיותר
הם גם שאין להם מה לעשות עם זה וגם בתכלס לא חושב שיהי להם כזה אכפת מזה או שכזה אכפת להם בכללי