9 תשובות
לא.
אנונימי
שואל השאלה:
אז למה שאני קשה להשגה ומראה שיש לי עוד קצת אופציות לפני הקלואוז הוא נעלב?
אנונימית
לא אבל גם שלא יהיו פיקמי מידי כאילו בחורה נורמלית עונה שרושמים שיש משהו מעניין רושמת גם
לא זה סתם מציק
איי כן זה עושה לי את זה בייבי
לא, משחקים בכללי בשבילי זו פסילה מידית, צריך מישהי אמיתית שלא עושה משחקים ורמזים.
את אוהבת גבר קשה להשגה? מאמין שלא
אנונימי
המדריך החתיך סיכם את זה טוב
אנונימי