התחברות
הרשמה
הגיוני שלא גבהתי אפילו סנטימטר במשך שנתיים אבל אמרו לי שאני אגיע ל1.56 בסוף??
כאילו אני עכשיו 1.51 אבל לא גבהתי שנתיים כבר אז איך אני אגיע ל1.56
8 באוגוסט 2024, 20:29
גביהה
התבגרות
3 תשובות
די הגיוני, אולי שיערו :)
ה
הדיירקשנית של סטיפס :)
את רק בת 14 את עוד תגבהי
ב
בני סחרוף
מהרגע שמקבלות מחזור כבר לא גובהות יותר מדי, אולי 10 סמ במקרים חריגים
ק
קוקה-קולה||טעם החיים(;
באותו הנושא:
זה הגיוני שבגיל 17 גבהתי סנטימטר??
הגיוני אם גבהתי רק בסנטימטר אחד בשנה?
אם גבהתי בשנתיים 14 סנטימטר זה הרבה?
הגיוני שאני בן 14 ובקושי גבהתי חצי סנטימטר בחצי שנה האחרונה ורוב החברים שלי כבר גבהו 2-5 סנטימטרים
בן 14 1.67 ובשנתיים גבהתי רק 3 סנטימטר, אני עוד אגבה?
הגיוני שמתחילת החופש גבהתי 3 סנטימטר?
זה הגיוני שלא גבהתי מלא זמן ועכשיו אני כבר בן 17 ופתאום גבהתי עוד
הגיוני בשנה שלמה לא לגבוהה סנטימטר 1 אפילו?
זה הגיוני שמאז כיתה ז גבהתי רק 6 סנטימטר? אני בן 19 עכשיו
הגיוני שלא גבהתי אפילו סנטימטר שנה וחצי ואמרו לי שאני אגיע ל1.57 אבל כרגע אני לא בכיוון
בחודש האחרון גבהתי בסנטימטר אחד ועליתי ב2 קילוגרם אבל הבטן שלי יותר שטוחה זה הגיוני?