5 תשובות
שואל השאלה:
היית בטיפול פנים? כאילו את אומרת מנסיון
היית בטיפול פנים? כאילו את אומרת מנסיון
אנונימית
כן זה כל הזמן יהיה ככה אחרי הטיפול. הכאב עובר אחרי ממש איזה כמה דקות אבל האדמומיות עוברת אחרי כמה ימים
אנונימית
שואל השאלה:
עדיין כואב לי! הטיפול היה בבוקר
עדיין כואב לי! הטיפול היה בבוקר
אנונימית
הכל טוב זה בסדר זה אמור להיות ככה כל אחד עובר לו בזמן שלו
אנונימית
כן
באותו הנושא: