4 תשובות
לא יודעת למה הם עושים את זה אבל אולי כדאי שתדבר איתם שייקחו את זה לתשומת ליבם, ואם הם לא יקשיבו לך אז כנראה שהם לא חברים.
כי הם לא חברים שלך
שואל השאלה:
אני לא רוצה לדבר איתם יותר בחיים
אנונימי
שנה הבאה יש לי משימה בשבילך: המשימה הראשונה זה להכיר חברות חדשות שנה חדשה אז את צריכה להטעין את עצמך לקצב ומשימה שניה זה להבין שגם אם הוא לא עונה לך כמה שעות הוא לא בהכרח מסנן אותך אולי הוא פשוט לא ראה