אז ככה הייתי היום בבית ספר בקורס קיץ - ומישהו הניח בננה על הרצפה והחלקתי ואז כל הבית ספר צחק עליי וקרא לי איש הבננה.
ואז הביריון של הבית ספר תפס אותי מהתחתונים ותלה אותי על הלוקר שלי ורשם לי על המצח קפטן בננה . ואז אחרי 20 דקות שהייתי תלוי על הלוקר המנהלת של הבית ספר הורידה אותי מהלוקר וחזרתי לשיעור אבל שמו לי קרמבו על הכיסא והתחת שלי היה מלא בקרמבו. מה לעשות?? אני מתחיל תיכון בשנה הבאה