5 תשובות
למידות גדולות כן עם זה לילדים עד גיל12 זה סבבה
לא נראה לי, לכל אחד יש דעה שונה ואני בטוחה שעוד הרבה אנשים חושבים ככה
סאמבה כן. נורא בעיניי אבל ניו באלאנס מזה יפות. יש דגמים יותר ויש פחות כמובן אבל סך הכל נעל סבבה לגמרי
^^^ כן גם. רוב הנעליים יותר יפות במידות קטנות יותר (בלי קשר לזה שאני שלושים וחמש שלושים ושש)
לניו באלנס יש כמה חמודים אבל סמבה הם הנעליים הכי מחרידות שראיתי בחיי, בעיקר הורוד והכחול
באותו הנושא: