12 תשובות
תלוי בסיס
יש גם וגם
תלוי בבסיס, יש חלק שלא יש חלק שכן
אני חושב שיש וילונות
Qew
לא וזה לא בסדר.
אנונימית
שואל השאלה:
באיזה בסיסים יש?
אנונימית
יש כל כך הרבה בסיסים בארץ חח
את רוצה להיות יותר ספציפית?
שואל השאלה:
מחנה 80?
אנונימית
לפי מה שהבנתי מחברים זה דלתות
שואל השאלה:
מעולה! ועוד שאלה יש לכם טיפים לטירונות?
אנונימית
כן לגמרי.
טיפ ראשון זה להבין שאת נכנסת למסגרת שעד כה לא היית באחת שדומה לה בחיים, ולזרום עם השינוי.
להבין שעם כמה שזה קשה ומוזר ובא לך הביתה, זה בסוף יגמר! חשוב לזכור
להבין שהכל זה משחק.. המפקדים שלך כנראה התגייסו כמה חודשים לפנייך וזה הצגה אחת גדולה.
להתחבר לאנשים שיעזרו לך לעבור את הטירונות בכיף
ולהנות מהרגע.
שיהיה המון בהצלחה
שואל השאלה:
תודה רבה לך!
אנונימית
שואל השאלה:
באיזה בסיס היית?^
אנונימית