5 תשובות
שואל השאלה:
זה מעצבן כאילו נגיד אססינס קריד אני משחקת ויש מלא side quest ודברים לעשות חוץ מהעלילה המרכזית וזה משחק ארוך ואז אני שוכחת מה היה הסיפור המרכזי
זה מעצבן כאילו נגיד אססינס קריד אני משחקת ויש מלא side quest ודברים לעשות חוץ מהעלילה המרכזית וזה משחק ארוך ואז אני שוכחת מה היה הסיפור המרכזי
אנונימית
שואל השאלה:
אז זה נורמלי או לא? חלק אומרים כן חלק אומרים לא..
אז זה נורמלי או לא? חלק אומרים כן חלק אומרים לא..
אנונימית
מכיר את זה
באותו הנושא: