8 תשובות
תוציא התש או קהס
אם זה ככה רק בטירונות אז אתה תעבור את זה הבנתי שזה ככה קשה רק בטירונות ואחכ קליל בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר אחרי טירונות וקורס, אני פה כבר כמעט 4 חודש, הכוונה הייתה שקשה לי פה כבר מהטירונות והקורס ועכשיו תקעו אותי פה גם בסדיר
אנונימי
תגיש 55 ותפעיל פרוטקציות
תבדוק אם אווירית המרחק מהבית לבהדים בשבילך הוא מעבר ל100 ק"מ.
אם כן, תנסה לכוון לתש 3 דרך קבן או משקית תש (מה שיותר רלוונטי אלייך).
אם לא, תנסה להוציא דרך קבן תש 4/5.
שואל השאלה:
למה אם המרחק מעל 100 ק"מ זה משנה משהו?
אנונימי
שואל השאלה:
המרחק האווירי הוא באיזור 110 ק"מ
אנונימי
^^מתש 3 ומעלה אתה מחויב להשתבץ בבסיס ש100 ק"מ אווירי מהבית שלך ולכן יעבירו אותך