3 תשובות
לא, מקווה שאת מרגישה טוב יותר ❤
זה לא גרוע זה מסיבות בריאותיות והכל בסדר, רפואה שלמב
זה בסדר יש היתר לחולה לא להתפלל (אם באמת אין אפשרות)
תנסי מחר כן להשתדל ובכללי אישה מחוייבת תפילה אחת ביום אז תנסי אפילו לעשות בקטנה מה שאת יכולה
תנסי מחר כן להשתדל ובכללי אישה מחוייבת תפילה אחת ביום אז תנסי אפילו לעשות בקטנה מה שאת יכולה
באותו הנושא: