התחברות
הרשמה
יש אפשרות לתייג איכשהו מישהו מסטיפס בשאלה או שלא?.
ואם לא אני חושבת שממש צריך שיהיה אפשר.מה אומרים ?
21 באוגוסט 2024, 03:22
משתמשים
תיוג
סטיפס נוער
5 תשובות
לא
מ
מאמי את לא יכולה ככה סתם לצוץ
לא אי אפשר
.
.queen.
חאי אפשר
א
אובססיבית למופלאה
לא אבל זה ממש חבל
כ
כורדית
לא אבל באמת חייב
ה
הכבשה של נובימול
באותו הנושא:
חשבתי על אפשרות בסטיפס שיהיה אפשרי לתייג משתמשים בשאלות ובתשובות.
הייתם רוצים שתהיה פה אפשרות לתייג אנשים?
האם יש אפשרות לתייג מישהו בסטטוס של הווצאפ?
אתם חושבים שצריך להוסיף בסטיפס אפשרות לתייג משתמשים בתשובות ושאלות?
יש אפשרות לתייג בסטורי אחרי שמעליו אותו או לעלות מחדש ולמחוק את זה???
הייתם רוצים שתהיה את האפשרות בסטיפס לתייג מישהו בתשובה לשאלה?
הייתם רוצים אפשרות לתייג אנשים בסטיפס?
הייתם רוצים שתהיה אפשרות לתייג משתמשים בשאלות או לשלוח את השאלות למשתמשים?
בעד או נגד: אפשרות שיהיה אפשר לתייג משתמשים בשאלות
הייתם רוצים שתיהיה אפשרות לתייג חברים בסטיפס?
האם זה פדיחה לתייג מישהו בפייס ואחרי כמו שניות לתייג באותו פוסט מישהו אחר?