10 תשובות
בתור מישהי שהתחילה ממש עכשיו זה מעולה
מה מתי עשו את זה ? אישה כיף אבל
זה מעולה ברמה אחרת זה חוסך זמן וכסף
שואל השאלה:
הנה
אנונימית
מה לא שמעתי על זה , האמת שזה מצוין
איזה כיף זה איזה קטע שרק לפני כמה ימים אח שלי עבר טסט חחח
הטסט הפנימי זה מצוין
שואל השאלה:
^^^ ככל הנראה כדי לחסוך לאנשים כסף
אנונימית
עכשיו נזכרו אני כבר עברתי את 28
זה עוד לא קרה
אבל חחח יפה שנזכרו אחרי שעשיתי כבר 2 טסטים ונעשקתי קשות :,)