4 תשובות
21.9 קורץ לי
לפי מה שהבנתי זה יהיה בסוף ספטמבר
ה28 נשמע הגיוני
ה28 נשמע הגיוני
שואל השאלה:
^את חושבת שהעונה תהיה 4 חודשים?
^את חושבת שהעונה תהיה 4 חודשים?
אנונימית
^ אני הבנתי מעמודים שעוסקים בתוכנית שהגמר בסוף ספטמבר אז כן הגיוני שהגמר יהיה ב28.
הם שם מה2.6 (פחות משלושה חודשים).
כל עונה הם נמצאים יותר מ100 ימים בבית (וכרגע הם ביום ה81 אם אני לא טועה)
זה אומר שהם יהיו שם 119 ימים וזה הגיוני לגמרי.
הם שם מה2.6 (פחות משלושה חודשים).
כל עונה הם נמצאים יותר מ100 ימים בבית (וכרגע הם ביום ה81 אם אני לא טועה)
זה אומר שהם יהיו שם 119 ימים וזה הגיוני לגמרי.