7 תשובות
20+
עשרים כזה תלוי לכל אחד
שואל השאלה:
אז זה בסדר שבשיעור 12 אני לא נוהגת מושלם?
אז זה בסדר שבשיעור 12 אני לא נוהגת מושלם?
אנונימית
אצל כל אחד זה שונה
לי לדוגמה לקח קצת זמן ולחברים
שלי קצת יותר זמן,
אפשר להגיד שכבר בשיעור 16 כזה אמורים לנהוג סבבה יותר
לי לדוגמה לקח קצת זמן ולחברים
שלי קצת יותר זמן,
אפשר להגיד שכבר בשיעור 16 כזה אמורים לנהוג סבבה יותר
^^כן זה בסדר
התחלתי לנהוג סבבה בשיעור 45 לדעתי בשיעורים של שעה
15+ כזה אבל לנהוג ממש ללא טעויות רק ב28 כזה לפני הטסט
באותו הנושא: