9 תשובות
כן
למה שזה יהיה מוזר
עריכה : כי לא הבנתי ככ לשאלה עכשיו הבנתי תעשי מה שבאלך בתכלס את אוהבת אותו אז בסדר..
עריכה : כי לא הבנתי ככ לשאלה עכשיו הבנתי תעשי מה שבאלך בתכלס את אוהבת אותו אז בסדר..
שוב, כל עוד אתם אוהבים אחד את השניה הגובה והגיל לא יהיה לכם משנה. אני ובן זוג שלי עם הפרש של 7 שנים אבל כל עוד אם אתם אוהבים אחד את השניה וזה משהו שאתם שלמים איתו זה לא אמור להפריע לכם
^ מה הפרש של 7 שנים את בת 16 הוא 23 זה הבדל מטורף
לא כל עוד יש בניכם אהבה ואתם באותו ראש אז מה הבעיה
אנונימית
ממש לא לאהבה אין גיל
אנונימית
חברים יש לאהבה גיל אם הוא בן 20 והיא בת 14 זה קצת לא בסדר(נותן דוגמה) ודרך אגב לא מוזר, יום טוב
באותו הנושא: