34 תשובות
מתחילים לחיות סוף סוף
צבא
ואז יש צבא ומפסיקים
ממש לא מתחילים לחיות
מאבדים את עצמך ומוצאים מאבדים את עצמך ומוצאים מאבדים את עצמך ומוצאים ככה עד המוות
נהיים מורים כדי לא לעזוב את הבצפר לעולם
עובדים עד פנציה
אבל אתה תהיה כבר זקן מדי אז לא ממש תוכל להנות מהכסף

קיצר תהנה מכל רגע
תבדקי אם את יכולה לעשות שירות לאומי בבית ספר שלך זה נראה לי נחמד
וואלה אני מפחדת לסיים בית ספר אבל רוצב את זה
עברה שנה ואני עדיין חושבת על זה
או שמתחילים לחיות או שמתחילים בחיים האמיתים הבחירה ביידים שלך
צבא או שירות לאומי
צבא, שירות לאומי, עבודה, לימודים, זוגיות.. לא חסר, החיים רק מתחילים
עבודה של כמה חודשים ולאחר מכן צבא ולאחר מכן עוד פעם עבודה משפחה הקמת בית בישראל במידה רוצים תואר אז גם
צבא ואם סיימת לפני גיל 18 לצאת לעבוד
הולכים לצבא ואז למועדון היזמים
אני אגיד את מה שאני גיליתי בדרך הקשה מאוד.
מסיימים צבא.
מוציאים צ'קים,
כרטיס אשראי,
רב קו,
כי בלעדיהם אי אפשר להשכיר דירה.
מוצאים עבודה.
הולכים לדבר שנקרא ' מרכז צעירים ' .
הולכים לפאבים.
הולכים לדבר שנקרא גם ' דריקס ' .
אם רוצים,
עושים גם תואר בעבודת החלומות שלך.
מלשביות
תעבוד ואז תעשה טיול לפני צבא
אוניברסיטה/צבא/עבודה/שירות לאומי/ יהיה בסדר :)
חחח צבא
איזה חיים
אחרי זה באמת יש את החיים האמיתיים שהם הרבה יותר קשים, אבל שם אתם מנהלים את החיים שלכם ואחראים עליהם. עם כל הקושי וכמובן שיש לחץ לפני שמגיעים לשם, אבל אם אתם הולכים בדרך שאתם מאמינים בה- זאת התחושה הכי טובה שיש.
לא יודע אף פעם לא התחלתי בית ספר
בוכים הרבה
צבא עבודה משפחה (?)
צבא- ועבודה- משפחה
טוחנים עבודה בעיקר
צבא תואר טיול גדול אולי פותחים עסק מתחתנים או שלא ואולי ילדים כל אחד ומה שהוא רוצה
צבא אוניברסיטה אם רוצים וזהו מתחילים את החיים האמיתיים בגדול
וואלה אני השתכרתי ברחובות ואז הוצאתי פטור מהצבא ועכשיו עובדת ואמא
החיים יובילו אותך לבד חיים שלי
כל אחד והבחירה שלו
יש את הצבא או השירות לאומי
אחרי זה הרבה הולכים לטייל ואז ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה או עובדים
חלקם עושים קורסים ואז עובדים
חלקם רק עובדים וככה כל הזמן
מכירים בן/בת זוג
יוצאים, נהנים, עוברים חוויות
כעקרון מנסים ליהנות וגם להרוויח כסף במקביל לשאר הדאגות של החיים
מתגעגעים לבית ספר וכל דבר נהיה מאמץ, אתה מתחיל לחפש את עצמך אבל הצבא עוצר את החיפושים וחלק מהאנשים זה מציל וחלק זה דוחף לפינה.

בסופו של דבר זה יגמר אצטרך לעמוד מול החיים.
יושבים עם כוס קפה כל דבר אחר שאתם אוהבים בחוץ עם מחברת ועט
וכותבים על המטרות שבחיים, הערכים שלנו, החלומות שלנו, אפילו את הדברים הכי נועזים. בא לי לדעת איך זה מרגיש 0 כוח משיכה. אני רוצה לטייל למקומות מדהימים. אני רוצה ללמוד עמידת ידיים ועליות כוח. אני רוצה לרוץ יותר. אני רוצה להתחטב. אני רוצה ללמוד לשיר. אני רוצה להיות בן אדם תותח.
אנונימי
חיים את החיים