6 תשובות
אני אומרת תביני עד כמה הם באמת מזעזעים או שהם סבילים השנה/חצי שנה הקרובה, אולי חלק יעברו אי אפשר לדעת חח
ותביני אם בא לך לעבור או לא..
זה עוד בוקר ביא2 על הכיף כיף

סתם אבל בכללי לדעתי כדאי לנסות להתחיל את השנה ולראות איך אתה מסתדר ואם לא עובד אז לעבור כיתה
אז תשארי ותסבלי בכיתה הזאת רק בגלל השיר יא2 נו באמת
לא הבנתי את שוקלת את זה בגלל השם של השיר כאילו? מה השאלה בכלל
תעברי אם זו כיתה מזעזעת למי אכפת מטונה
יאו איזה פחד כיתה יא2 זהו אכלת אותה לא יצא ממך כלום
חחח אני עולה ל-יא 2