12 תשובות
זה לגיטימי לפסול על זה
ממש לא, זה דבילי
בסוף אתה מסתכל על הבן אדם בפועל, לא על הכותרות
לא. ולתשובה מעלי, לא כל אוטיסט דורש "טיפול". יש אנשים שהם לא אוטיסטים ויהיה הרבה יותר קשה לנהל מערכת יחסים איתם מאשר עם הרבה אוטסטים בתפקוד גבוה.
זה נכון שמותר לצאת מקשר אם מבינים שהאדם השני דורש צומת לב שאתה לא יכול לתת, אבל זה לא משהו לפסול עליו מראש. צריך להכיר את האדם, לראות במה הוא מתקשה, מה הצרכים שלו במערכת יחסים ורק אחר כך אפשר לפסול.
^זה נכון בהרבה מקרים אבל לא בכולם. שוב, לדעתי צריך קודם להכיר את האדם ואת הצרכים שלו, אי אפשר לפסול רק על ההגדרה שלו כאוטיסט
^לא תמיד צריך לראות את הכלל. ובמקרה הזה, לא צריך. צריך להתייחס לאוטיסטים כבני אדם, הרבה לפני ההגדרה שלהם.
נראה לי שהבהרנו את הנקודות שלנו, אז כדי לסיים את הוויכוח.
אני לא מסכימה, אבל אני מבינה את המקום שאת מגיעה ממנו.
לא לגיטימי
בכלל
אני מבינה שלא לכולם יש סבלנות לזה אבל מידי?
נורא
לא לגיטימי
את יכולה לפסול כל אחד מכל סיבה, זאת בחירה שלך.
אנונימי
אני נער על הרצף והבת זוג העתידית שלי לא תצטרך אקסטרה סבלנות כדי לצאת איתי.

יש לי אינטיליגנציה רגשית גבוהה, אני אמפתי, אני מכיל, אני לא שיפוטי, אני שאפתן ובונה את ההצלחה שלי כבר היום, אני עובד על עצמי מכל בחינה, אני בוגר ואסרטיבי, אני אינטיליגנט מוכשר בהרבה תחומים, יש לי ביטחון עצמי גבוה עורך עצמי גבוה ועם שנים של עבודה מנטלית הצלחתי להתגבר על הקשיים החברתיים שלי.
יש לי הפרעות קשב וריכוז ואני לעולם לא אהיה מושלם, אבל ההפרעות קשב שלי לא קשורות לאוטיזם. אני עובד על זה ומשתפר ואני עדיין בן אדם מאוד קשוב.
אני רק רוצה אהבה, אהבה רומנטית כמו של פעם, ואני חושש שיפסלו אותי רק בגלל ההגדרה.

אני מתנצל על זה שאני משוויץ ככה, אבל ממש חשוב לי להבהיר את הנקודה שאוטיזם זה דבר מאוד מאוד סובייקטיבי, ומתחת להגדרה יכולות להסתתר אין סוף תכונות.

לא הייתי רבע ממה שאני היום בלי לגדול כילד אוטיסט, בוודאות.

אני לא שופט אתכם או נעלב, רק חשוב לי להגיד את זה.
ממש לא. הרבה אוטיסטים מתפקדים כמו אנשים רגילים וזה לא אומר שצריך לטפל בהם או לדאוג להם כמו ההורים שלהם.
כן, אולי תצטרכו לשנות הרגלים שלכם מדי פעם, אבל אין שום סיבה לפסול בנאדם על הסף בגלל אבחון.