3 תשובות
את שואלת או אומרת?
אנונימי
אמא נראלי שקיבלתי מחזור? ואז תראי לה והיא תאגיד לך מזל טובב חח
לא, זה לא מביך. היא בטח תישמח:) אני עברתי את זה. ראיתי שיש דם על התחתונים ולא הבנתי מה זה, אז חיפשתי בגוגל והבנתי שזה מחזור. אח"כ הלכתי להגיד לאמא שלי והיא קצת הופתעה אבל ממש שמחה. למרות שהייתי בטוחה שהיא תתעצבן או תילחץ או תצחק עלי ותביך אותי. היה בסדר סה"כ.
תיזכרי גם שקבלת מחזור אומרת שהכל תקין אצלך ואת מתבגרת, זה הכל:)