4 תשובות
שזה פשוט להיות פשוט
מרגיש לי שזה משפט קצת פריווילגי
האמת שזאת שאלה ממש מקסימה
אפשר לקחת את המשפט הזה להמון כיוונים
אנונימית
אולי כי אנחנו כחברה תמיד מחלקים אנשים ב"מעמדות" בעבר ואפילו כיום. ככה שזה לא פשוט להיות בתחתית בסולם החברתי לפעמים או משהו