5 תשובות
עולה לכיתה ט
מבחינה לימודים אין חששות
חברתית זה כבר משהו אחר
עולה לכיתה ט ואני באמת סובלת בבית ספר אני שונאת את הבית ספר המסריח הזה ומחכה לעבור
שואל השאלה:
למה את שונאת את בית הספר שלך?
עולה ליוד
קצת בלחץ (כי אני לא יודע מי יהיה איתי בכיתה והאם חברים שלי יהיו איתי), אבל חוץ מזה די בסדר
שואל השאלה:
וואו זה באמת מלחיץ. אני מקווה שהחברים שלך יהיו איתך בכיתה ושתתחבר לשאר הילדים שיהיו איתך בכיתה.