3 תשובות
תאכלס לא צריך לדעת לרקוד.. הייתי בלילה לבן באשדוד ואף אחד שם לא רקד בסיגנון מסויים כל אחד עשה פשוט מה שזורם לו בגוף לפי הקצב (:
בקטנה, פשוט זזים לפי הקצב! את תראי שתיהני מאוד והאווירה ממש כיפיית, לכי! תרקדי איך שהגוף שלך פשוט זז לצלילים של המוסיקה ופשוט תהני ושימי פס על כולם!:)
אף אחד לא באמת רוקד שם סתם קופצים וצורחים וזה לכי חחח אין לך מה לדאוג
באותו הנושא: