2 תשובות
תיקני באיביי
את מתכוונת לגירי פסטל, ובכל חנות של כלי כתיבה - אומנות (לי-ספר, הובילי, אמן).
אני לא ממליצה עליהם, הם לא עושים בדיוק צבע וגם הורסים את כל הבגדים. ואת לא יכולה לסרק את השיער אם את מורחת את הגיר כי זה מוריד את הצבע. תאמיני לי ניסיתי וזה ממש חבל, כי אחרי שניה זה יורד.
וזה גם בסביבות ה-40 ש"ח - 20 ש"ח.
אני לא ממליצה עליהם, הם לא עושים בדיוק צבע וגם הורסים את כל הבגדים. ואת לא יכולה לסרק את השיער אם את מורחת את הגיר כי זה מוריד את הצבע. תאמיני לי ניסיתי וזה ממש חבל, כי אחרי שניה זה יורד.
וזה גם בסביבות ה-40 ש"ח - 20 ש"ח.
באותו הנושא: