6 תשובות
עדיף לחכות, תגיד למראין שאתה שם
שואל השאלה:
זה יהיה בסדר חהכנס בעשרה או חמישה לחמש או לחכות לממש חמש על הדקה?
איך הלך?
שואל השאלה:
נראה לי קיבלו אותי
כאילו המראיין לא אמר את זה בדיוק אבל הוא אמר לי לשלוח לו תמונה של תעודת זהות ובלה בלה בלה והוא ואז אני אבוא למלא אצלו טופס 101
ברכותי על שהצלחתה
שואל השאלה:
תודה!